Google, Facebook, Instagram, TikTok – toate sunt la fel, dar în același timp, atât de diferite. Acestea sunt folosite de diferite categorii de vârste, iar deoarece Instagramul se focusează pe imagini, această platformă este perfectă pentru un business care promovează produse spectaculoase. Precum niște cercei pentru perforat! 😊
Tehnologia folosită în telefoanele noastre ne dă șansa de a crea imagini și videoclipuri de înaltă calitate cu ușurință. Ca și multe alte platforme similare, Instagram este foarte user-friendly: este foarte ușor să ne creăm un cont și să postăm fotografii sau videoclipuri cu puțin text. Desigur, trebuie să fim siguri că avem consimțământ de la toată lumea cine apare în fotografii, dar am putea de asemenea să postăm ceva în care nimeni nu poate fi recunoscut.
Trebuie să fie ceva interesant pentru potențialii clienți și să fie potrivit cu imaginea postată. Un nou piercing perforat de tine, pe lângă câteva cuvinte de mulțumire spuse de client. Desigur poți posta și despre Studex, deoarece clienții vor fi întotdeauna interesați de ce este atât de sigur aparatul Studex® System75™, de exemplu. Prin poze și videoclipuri clienții vor putea să înțeleagă exact cum poate fi totul atât de sigur și steril, deoarece se vede exact capsula folosită, împreună cu materialele.
Instagram este extrem de puternic în ceea ce privește acoperirea organică, ceea ce înseamnă că putem ajunge la o mulțime de oameni fără a plăti reclame, dar există câteva reguli de urmat. Când scriem primele postări, trebuie să ne asigurăm în mod conștient că toate cuvintele cheie sunt introduse exact după #, iar făcând acest lucru, va deveni o rutină și vom posta automat în acest fel. Trebuie de asemenea să fim conștienți că oamenii nu vor aprecia dacă într-o propoziție vor găsi prea mult astfel de cuvinte.
Dacă reușim să postăm în fiecare zi, sau foarte des, clienții vor ști că suntem activi și algoritmul aplicației va fi mult înspre binele tău! Putem să ne promovăm pagina de business și pe propria pagină, dar și prietenii pot ajuta. Câteva sute de urmăritori sunt un început ideal pentru orice pagină, iar după aceea succesul vine de la sine. 😊 Dacă ai nevoie de ajutor, poți lua inspirație de la alte pagini asemănătoare, acestea ajută enorm!
Chiar dacă preferințele clienților se vor schimba, storyurile sunt cele care vor rămâne interesante. Dacă nu avem încredere în noi destul pentru un live feed, un story sau un reel este perfect, deoarece putem introduce și efecte pentru a arăta diferite produse în mod inedit urmăritorilor.
Domeniul în care lucrezi este norocos, deoarece cerceii de nuntă Studex vor fi de interes pentru femeile din grupa de vârstă interesată la fel de mult ca tinerii din grupa lor de vârstă sunt interesați de bijuterii populare. Instagram are de obicei utilizatori de la adolescenți până la aproximativ 50 de ani, ceea ce este perfect pentru noi: utilizatorii activi sunt tineri care doresc să-și pună prima sau a doua bijuterie, dar mămicile apar atunci când doresc să fie siguri la alegerea primului cercei al copilului lor.
Piercing-ul urechii necesită încredere, deci este foarte important să vă prezentați cu o fotografie de bună calitate, captivantă: aceasta va fi fotografia dvs. de profil. Nu trebuie să ne ascundem în spatele produselor noastre – oricine vine la tine vrea să vadă cine ești. Ai nevoie de o imagine zâmbitoare, de încredere, nimic mai mult. Dar aceasta este importantă. Avem nevoie și de un nume de utilizator deoarece vom fi recomandați altor clienți cu acesta! Ar trebui să fie ușor de reținut, deoarece clienții ne vor putea căuta cu acest nume. De evitat sunt caracterele special, sublinierile, deoarece dacă suntem prea greu de găsit, clienții vor alege pe alt cineva. De asemenea, ne putem marca activitatea, putem alege o categorie, iar în BIO avem 150 de caractere pentru a spune de ce merită să fim urmăriți, ce primește persoana care ne urmărește postările. Introducerea noastră este foarte importantă-fie ea interesantă sau chiar plină de umor, principalul lucru este să rămânem în mintea cititorilor. Am pus informațiile de contact acolo, și tot ce trebuie să facem este să așteptăm apeluri de la clienți.