Sfaturi, pentru a-ți îmbunătăți imaginea pe această platformă

Sfaturi, pentru a-ți îmbunătăți imaginea pe această platformă

Prietenii vor afla tot despre noua ta afacere! Poți crea încredere în clientela ta. Poți să trimiți clienților veștile și reducerile de pe propriul site – sunt multe beneficii dacă ai o pagină de business pe Facebook. Ai multe oportunități, fie că ești la început, fie că ai o afacere deja realizată. Pentru afacerile mici, precum un salon de înfrumusețare, este o oportunitate perfectă pentru a crea o clientelă sigură, care va deveni fidelă.  

În prima fază trebuie să ne gândim: ce dorim să realizăm?

Trebuie să știm exact, care este scopul nostru cu afacerea pornită, mai ales dacă dorim să începem un business prin prezență online. Nu ai clienți? Ai o afacere pe care dorești să o îmbunătățești, dar nu știi cum? Vestea bună este, că tu ai produse Studex superioare care deja sunt bine cunoscute, iar aparatul de perforare este de cea mai bună calitate. Pentru a-i convinge și pe cei sceptici de produsele Studex, iar mămicile să aducă bebelușii la perforare, merită să te faci cunoscut și pe social media.  

Prețurile potrivite

Dacă afacerea ta are un plan de marketing care se concentrează doar pe promoții, noi am observat că de obicei clienții nu sunt atât de interesați, precum ar fi de posturile informative despre reduceri, știri și informații interesante de pe rețelele sociale. Inspiră multă încredere atunci când un client citește despre propriile experiențe ale angajaților din firmă: acesta nu se va simți presat să cumpere, ci va fi interesat de produsele și serviciile oferite. Vor afla despre toată procedura de perforare și despre aparatele folosite de tine. Pe site-ul Studex vei găsi informații folositoare despre orice întrebare ai avea. Pe lângă asta și noi oferim informații suplimentare care ar putea fi de folos partenerilor noștri. În acest domeniu, cel al cerceilor, sau al bijuteriilor, este important ca toți clienții să știe: știi tot ce trebuie despre oricare produs anume și ești acasă în tot ce ține de domeniu.  

Străduiește-te pentru diversitate – vei avea o clientelă mai vastă  

Helix, cercei Sensitive, Baby Box, post-tratament, bijuterii elegante– sunt atâtea subiecte de abordat. Este îndeajuns să te gândești ce te-ar interesa pe tine dacă ai avea nevoie de astfel de servicii! Pe lângă postări, poți face videoclipuri prin care este prezentată toată procedura perforării. Clienții vor vedea cât de rapidă, ușoară și nedureroasă este. Este important să apari și tu în aceste videoclipuri, deoarece nu doar produsele sunt importante, ci și imaginea prezentată clienților.

Este important să îți folosești și propria pagină!

Postările tale trebuie să apară și pe site, deoarece clienții sunt interesați de mai multe platforme când vine vorba despre bijuterii. Dacă ai pagină web, la sfârșitul fiecărei postări este important să fie un link prin care cei care doresc, pot să afle mai multe informații despre diferite subiecte. Trebuie să atașăm și un link, care merge spre pagina Studex, care are o experiență de ani de zile pe piață.

Opiniile contează foarte mult

Când scriem o postare este important să introducem și clienții în convorbire: vor simți că această comunitate este pentru ei, se vor simți ca acasă și vor cumpăra produse. Cere o fotografie de la ei, iar câteva cuvinte despre experiența lor. Vei fi surprins/ă ce vor împărtăși! 😊 Poate vorbi de anxietățile dinaintea procesului, sau despre vindecarea rapidă a găurii. Asta va însemna mult pentru cei care nu sunt convinși.  

Încă un sfat bun: Comunicarea pozitivă este importantă! Vorbește despre clienții care revin des, ei fiind foarte mulțumiți de rezultatele serviciului oferit!

Dacă te-am convins, poți găsi multe videoclipuri pe internet, care îți arată pas cu pas cum să faci un profil Facebook de business!

 


Posturi mai vechi Posturi mai noi