Cum să îți vinzi serviciile de perforare mai bine?
În primul rând îți mulțumim pentru achiziționarea aparatului Studex® System75™ și îți garantăm că nu vei fi dezamăgită. Datorită miilor de review-uri prin care am perfecționat aparatul, clienții tăi vor fi foarte mulțumiți de rezultat dar și tu vei avea un job foarte ușor la fiecare perforare. Și lucrul pe care îl știi de mult timp: aparatul este steril, rapid și nu este zgomotos, ceea ce oferă o experiență plăcută tuturor clienților care își doresc un nou cercel!
Fără încredere nu merge
Pentru ca toți clienții să te aleagă pe tine și să aibă încredere în competențele tale, este nevoie ca aceștia să fie convinși că ai multă experiență în tot domeniul ales, nu doar în perforare. De ex. în cosmetică. Acest lucru este un fel de garanție pentru clienți, deoarece ei aleg o persoană profesionistă și simpatică. Dacă ne gândim la faptul că este o procedură invazivă, cu toții ne dorim să avem un profesionist care știe tot atât despre perforare, cât și despre bijuteriile potrivite pentru fiecare client în parte. Totodată acesta trebuie să fie la punct cu toate regulile de igienă și sterilizare. Te-ai gândit vreodată să filmezi un videoclip cu tot procesul de perforare? Pentru toate persoanele care sunt îngrijorate de procedură, un astfel de videoclip ar fi perfect, deoarece vor vedea cât de profesionistă și ușoară este toată perforarea. Nu este nevoie de multe lucruri pentru a realiza asta: avem nevoie de un telefon, care filmează la o rezoluție cât mai mare, de o persoană care filmează și de un oaspete care este entuziasmat.
Cine poate beneficia de serviciile tale?
Orice afacere începi, orice servicii oferi, trebuie să știi exact pentru cine oferi acest serviciu. Perforarea este de obicei o procedură care este pentru toată lumea! De la bebeluși la adolescenți și chiar până la adulți, toată lumea își poate dori un nou cercel chic! Desigur același lucru poate fi spus și despre sexe: atât fetele, cât și băieții se pot bucura de cercei, sau piercinguri, care le complimentează stilul de zi-cu-zi. Când listăm fliere, trebuie să facem reclame pentru toată lumea!
Probabil cea mai îngrijorată clientelă va fi cea a părinților copiilor sau bebelușilor. Ei își doresc profesioniști care au experiență cât mai mare, pentru a oferi o experiență cât mai plăcută prichindeilor. Părinții vor avea multe întrebări, deci este un bun sfat să te pregătești cu răspunsuri adecvate pentru orice eventualitate. Dacă ești un adevărat profesionist și te-ai pregătit pentru acest lucru, îi vei putea convinge pe părinți, că aceștia își lasă copii pe mâini bune. Întrucât întâmpini o întrebare la care nu ști să răspunzi, colegii de pe Facebook pot să te ajute cu un răspuns foarte repede.
Prin ce moduri de comunicare?
Dacă ai un site sau o pagină de Facebook, încearcă să ai cât mai multe reviewuri pozitive, deoarece multă lume decide pe baza acestora. Adolescenții folosesc mai des platforma Instagram, așadar merită să ai un profil de business și aici, unde poți posta fotografii sau videoclipuri încurajatoare pentru cei interesați. În același timp este o idee bună să ceri ajutor de tineri care văd astfel de pagini cu alți ochi! Aceștia vor fi mult mai interesați de cerceii la modă, decât siguranța și precizia procedurii. Dacă vei reuși să atragi câțiva tineri, vei avea o clientelă vastă într-un scurt timp.
Transmitere din vorbă-n vorbă – un mod sigur pentru mărirea clientelei!
Clienții nu pot și forțați prin marketing, dar poți să întrebi cu ușurință dacă adolescenții sau mămicile au fost satisfăcuți de serviciul oferit, iar dacă răspunsul este da, pot să lase o recenzie pozitivă pe rețelele de socializare sau pot să te recomande prietenilor sau rudelor.
Îți dorim mult succes cu aparatul Studex® System75™, și nu uita, suntem aici să te ajutăm!